نوشته شده توسط : محمد هادی

الان دختر دبیرستانیا خوب شدن...
من دبیرستان که بودم با یه دختره دوست شدم باهاش رفتم بیرون...

 



 


همه تو خیابون به من میگفتن داداشت اذیت نمیشه با مقنعه؟

با سلام و ارض ادب در وبلاگhttp://www.jokkhandedar96.loxblog.com پر باز دید تبلیغ کنی فقط و فقط هفته ای 1000تمان برای تبلیغ در این وبلاگ از طریق جیمیل reza.mohammadi32123@gmail.com شماره کارت را گرفته در وبلاگمان تبلیغ میشود تا هرچه زود تر بیایید برای شما با قیمت اثتثنائی 1000هزار تمان از 1/2/96 تا 12/3/96 برایتان میگزاریم 1 ماه 12 روز

:: بازدید از این مطلب : 42

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: